BE.NET

DLA KOGO JEST

Program Be.Net to propozycja dla nauczycieli, którzy w ramach swojej pracy z uczniami chcą poruszać tematy związane z nowymi technologiami, przyszłością, bezpieczeństwem w internecie. Program Be.Net skierowany jest do uczniów szkół podstawowych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych wszystkich klas.

W ramach Programu oferujemy działania dla

nauczycieli

Cotygodniowe webinary tematyczne oraz spotkania live z ekspertami, możliwość uzyskania certyfikatu Be.Teacher

uczniów

Udział w quizach wiedzy o bezpieczeństwie w internecie, sztucznej inteligencji oraz innych nowoczesnych technologiach.

 

 

szkół

Comiesięczne zadania z nagrodami dla klas i szkół, możliwość zorganizowania lekcji pokazowych i wzięcia udziału w badaniu.

wydarzenia i działania

Kalendarz najważniejszych wydarzeń Be.Net w roku szkolnym 2023/2024

nasi partnerzy

ambasadorki i AMBASADORZY PROJEKTU

fundacja digital university

Więcej informacji na stronie Fundacji:

inne projekty dla nauczycieli

Program edukacji ekologicznej skierowany do nauczycieli i uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. W ramach Programu Be.Eco nauczyciele mają możliwość wzięcia udziału w webinarach ekologicznych, spotkaniach live z ekspertami i uzyskać certyfikat Be.Teacher. Uczniów zachęcamy do zaprezentowania swoich umiejętności filmowych w ramach Konkursu Filmowego Be.Eco i wiedzy ekologicznej podczas quizu wiedzy ekologicznej. Szkoły zaś zachęcamy be w ramach Be.Eco wzięły udział w comiesięcznych wyzwaniach i Ogólnopolskim Turnieju dla Szkół Be.Eco.

To seria 10-minutowych odcinków tematycznych stworzonych z myśl uczuniach klas 5-8. Prowadzącymi odcinków są nastolatki a gośćmi – specjaliści zajmujący się zagadnieniami poruszanymi w odcinkach.

W pierwszym sezonie zapraszamy na odcinki:

BLIK

 

 

„Nowoczesne technologie są dużą częścią naszego życia. Jako firma działająca w tym obszarze widzimy to na każdym kroku. Zdajemy sobie jednak sprawę, że oprócz korzyści, czasami pojawiają się także zagrożenia. Dlatego od wielu lat angażujemy się w inicjatywy, które pokazują, jak bezpiecznie działać w sieci i nie dać się oszukać. Jedną z nich jest właśnie program BE.NET, który uczy właściwych postaw i mądrego poruszania się w internecie. Tym razem wspieramy nauczycieli, którzy każdego dnia poprzez swoją pracę mogą dawać przykład młodszym pokoleniom.”

 

 

Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Marketingu i 
PR BLIK

 

Dowiedz się więcej:

 

FB: https://www.facebook.com/blikmobile @blikmobile 

IG: https://www.instagram.com/blikmobile/ @blikmobile 

LI: https://www.linkedin.com/company/blik-payments  

TT: https://twitter.com/BLIKmobile @BLIKmobile 

Fundacja Uniwersytet Dzieci już od 15 lat rozwija potencjał twórczy i intelektualny dzieci, tak by rozumiały otaczający je świat i potrafiły w nim działać. Wiemy, że w procesie uczenia dzieci kluczową rolę odgrywają nauczyciele, dlatego chcemy wspierać także ich edukację.Chcemy pomagać nauczycielom w poszerzaniu horyzontów zarówno za pośrednictwem naszych działań, jak i poprzez wsparcie programu Be.Net. Nauczyciele to bardzo ważna grupa społeczna, która zasługuje na dostęp do innowacyjnych metod edukacji. Doceniamy to, że program Be.Net daje nauczycielom merytoryczne narzędzia do zdobywania wiedzy

z obszarów m.in. nowych technologii. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć tę inspirującą inicjatywę.

 

Bogusława Łuka, Prezes Fundacji

 

Dowiedz się więcej:

 

Facebook: https://pl-pl.facebook.com/UniwersytetDzieci/ 

Instagram: https://www.instagram.com/fundacjauniwersytetdzieci/ 

Linkedin: https://pl.linkedin.com/company/fundacja-uniwersytet-dzieci 

Strona www: https://fundacja.uniwersytetdzieci.pl/ 

Mateusz Kacprowski

Mateusz Kacprowski jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na dwóch kierunkach magisterskich- Matematyce oraz Informatyce gospodarczej. Ponadto ukończył studia podyplomowe z zakresu nauczania fizyki, zarządzania oświatą oraz Master of Public Administration.

Finalista Konkursu Nauczyciel Roku 2022

Nauczyciel na medal 2021

p. Mateusz Kacprowski pracuje w I Liceum Ogólnokształcącym im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku jako nauczyciel matematyki. Od początku pracy w Liceum nauczyciel aktywnie angażuje się w pracę na rzecz środowiska szkolnego jak również wzbogaca ofertę edukacyjną szkoły.

Jest autorem Innowacji pedagogicznej “Z Matematyką na studia wyższe”, która jest przeznaczona dla uczniów klas z rozszerzonym programem nauczania matematyki. Powyższa innowacja przyczyniła się do kolejnego sukcesu nauczyciela jakim było uzyskanie tytułu laureata w konkursie „Kierunek – Innowacja 2021” organizowanego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki – 1 miejsce w województwie mazowieckim w kategorii innowacja w szkole ponadpodstawowej za innowację „Z matematyką na studia wyższe”

Innowacja pedagogiczna „Z matematyką na studia wyższe” wprowadza uczestnika projektu w podstawy matematyki wyższej realizowanej na kierunkach studiów technicznych i matematyczno-przyrodniczych takich jak: „Algebra liniowa” „Biomatematyka”, czy „Rachunek różniczkowy i całkowy”. Częścią integralną innowacji jest też projekt “”Matematyczni Mistrzowie z Płockiej””, który otrzymał dofinansowanie ze strony Fundacji mBanku.

Pan Mateusz Kacprowski jest pomysłodawcą, współautorem i nauczycielem prowadzącym innowacyjny zespół Matematycznych Mistrzów z Płockiej skupiający uczniów uzdolnionych matematycznie.

Jest również współautorem matematycznego Escape Roomu dla uczniów rozszerzających matematykę – nauka matematyki przez zabawę i zagadki logiczne. Autor projektu „Szkoła Lwowska na Płockiej”, w ramach, którego uczniowie studiowali wiedzę na temat słynnych polskich matematyków, poznali historię szkoły lwowskiej.

Pan Mateusz Kacprowski jest współautorem i organizatorem Powiatowego konkursu matematycznego dla uczniów klas ósmych szkół podstawowych, który został objęty patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty oraz Starosty Powiatu Płońskiego.

Jest również pomysłodawcą i współorganizatorem Powiatowego Konkursu Matematycznego im. prof. Stefana Banacha dla uczniów szkół ponadpodstawowych, który został objęty patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty oraz Starosty Powiatu Płońskiego.

W ramach bezpiecznej edukacji cyfrowej realizował projekt „Przystań w sieci”- projekt edukacyjny, który powstał z inicjatywy Facebooka, NASK PIB i UNICEF Polska pod patronatem Prezesa Rady Ministrów, p. Mateusza Morawieckiego.

W ramach ogólnopolskiego projektu „Matematyka dla ciekawych świata” organizowanego przez Uniwersytet Warszawski, uczniowie p. Mateusza Kacprowskiego zajęli II miejsce w rywalizacji szkół biorących udział w XII edycji projektu. Do rywalizacji w jego ramach przystąpiło 58 szkół z całej Polski, w tym szkoły zajmujące czołowe lokaty w tegorocznym rankingu szkół ponadpodstawowych Perspektywy

Pan Mateusz Kacprowski pełni również funkcję koordynatora Samorządu Uczniowskiego I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza w Płońsku.

W ramach zadania dofinasowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego „Mazowiecka Aktywacja” nauczyciel współtworzył projekt „Second Life”.

W ramach edukacji ekonomicznej nauczyciel aktywnie uczestniczy w projekcie „Złote Szkoły NBP”, otrzymując w latach 2021,2022 certyfikat ambasadora Edukacji Ekonomicznej NBP. ‼W wymienionych latach I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza uzyskało tytuł Złotej Szkoły NBP.

Autor warsztatów „Wstęp do teorii pieniądza w czasie – procent prosty i składany” dla społeczności I LO.

W ramach edukacji ekonomicznej p. Mateusz Kacprowski napisał innowację pedagogicznej „Ekonomia – wiem i rozumiem”, która wprowadza uczestnika projektu w podstawy matematyki finansowej, podstawy ekonomii oraz pozwala na dokonywanie elementarnych analiz rynkowych.

Nauczyciel aktywnie współpracuje z uczelniami wyższymi takimi jak Politechnika Warszawska, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Uniwersytetem Warszawskim czy też Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Marta Florkiewicz-Borkowska

Nauczyciel Roku 2017 

 

Laureatka Nagrody im. Sendlerowej Za naprawianie świata, bohaterka książki Sylwii Chutnik „Opowieści na dobranoc młodych buntowniczek. 100 historii niezwykłych Polek.”   

 

Nauczycielka języka niemieckiego i zajęć rozwijających kreatywność w Szkole Podstawowej im. Karola Miarki w Pielgrzymowicach, trenerka edukacyjna, tutorka, dyplomowana arteterapeutka, edukatorka w zakresie nowoczesnych rozwiązań w edukacji, trenerka i mentorka w wielu ogólnopolskich projektach takich jak Cyfrowa Szkoła, Aktywna Edukacja, Cybernauci, Mistrzowie Kodowania, Zaprogramuj Przyszłość, Szkoła z Klasą 2.0, SpołEd oraz Asy Internetu. 

 

Autorka artykułów i scenariuszy dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii w edukacji oraz zastosowania arteterapii w edukacji a także wielu innowacji pedagogicznych. Prelegentka na konferencjach edukacyjnych, współpracuje z wieloma instytucjami edukacyjnymi, współorganizatorka pierwszej całodniowej konferencji online EduMocOnline. 

 

Jurorka i ekspertka w konkursie Projektanci Edukacji

organizowanym przez wydawnictwo Nowa Era. Opiekunka ogólnopolskiej międzyszkolnej akcji awatarkowej, ogólnopolskiego projektu uczniowskiego  „Pożeracze Smutków” oraz współopiekunka ogólnopolskiej kampanii społecznej „Słowa Krzywdzą”, która opisana została w książce Justyny Sucheckiej „Young Power”. 

 

Pomysłodawczyni i współkoordynatorka ogólnopolskiej akcji „szycia dobra”, czyli projektu Emotkowe Pożeracze Smutków, do którego w tym roku dołączyło ponad 100 szkół. Współautorka publikacji „Asy Internetu – Turniej. Pięć opowiadań o wartościach, emocjach i bezpieczeństwie w Internecie”, która powstała w ramach programu Asy Internetu, prowadzonego przez Fundację Szkoła z Klasą i Google oraz autorka dobrych praktyk w publikacji „TIK w edukacji” autorstwa Macieja Danieluka. 

 

Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Fanka nauki metodą projektu, design thinking, odwróconej klasy, uczenia przez nauczanie oraz nowoczesnych technologii. Propagatorka wykorzystywania gier planszowych, zabaw aktywizujących i metod kreatywnych w edukacji oraz łączenia offlinu z onlinem. Działaczka społeczna. 

 

Wyróżniona przez Wysokie Obcasy w gronie 50 Śmiałych Kobiet 2017 roku. Microsoft  Innovation Educator Expert 2019 – 2020.  Trzykrotnie wpisana na listę 100 osób uznanych przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce za mające wpływ na rozwój umiejętności cyfrowych Polaków.  

 

Współpracuje z wieloma instytucjami i wspiera nauczycieli w rozwijaniu kompetencji cyfrowych i medialnych, a także społeczno-emocjonalnych. W jej działaniach najważniejszy jest zawsze człowiek, emocje i relacje.  

Maria Gajewska

Nauczyciel Pomorza 2017 

 

Polonistka, kulturoznawczyni, tutorka, trenerka myślenia krytycznego, entuzjastka neuronauk, promotorka czytelnictwa, autorka minilekcji o polityce dla dzieci, autorka wielu publikacji, zaangażowana społecznie i ekologicznie. 

W swojej pracy korzysta z nowatorskich środków i metod przekazu i dotarcia do młodego odbiorcy – telewizji szkolnej, internetu, filmów, e-learningu, tutoringu oraz akcji społecznych.

Katarzyna Włodkowska

Eduentuzjastka, członkini grupy Superbelfrzy RP, doradczyni metodyczna, certyfikowana trenerka oświaty, nauczycielka języka polskiego i edukacji medialnej, wykładowczyni akademicka, koordynatorka ogólnopolskich i międzynarodowych projektów edukacyjno-humanitarnych. Zaangażowana w działania ekologiczne 

 

Od 18 lat z powodzeniem prowadzi klasy medialne, funkcjonujące na mocy programu autorskiego, współpracuje z Małymi Charakterami, Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej. Autorka publikacji dydaktycznych, lekcji dla grupy TVN Discovery, koordynatorka Lekcji w sieci 

 

Wyróżniona w konkursie „Wielkopolski Nauczyciel Roku„, w 2018 roku znalazła się w gronie 13 najlepszych nauczycieli w Polsce, w konkursie organizowanym przez Głos Nauczycielski.W 2019 roku została finalistką konkursu „Za naprawianie świata” im. Ireny Sendlerowej organizowanego przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Stowarzyszenie Dzieci Holocaustu.  W 2018 wyróżniona w plebiscycie organizowanym przez Tygodnik Pilski tytułem Człowiek Rokuw kategorii Kultura i Oświata 

 

Prelegentka na wielu ogólnopolskich konferencjach. Liderka programu Wiki- szkoła, którego celem jest stworzenie metodami partycypacyjnymi narzędzi do prowadzenia lekcji oraz podniesienie kluczowych kompetencji cyfrowych i lekcji online. 

 

Liderka projektu „Zaproś mnie na swoją lekcję”,  który umożliwia spotkania uczniów z ekspertami i pasjonatami.  Koordynatorka projektu społecznego „Lekcje w sieci”, który ma za zadanie pomóc nauczycielom, rodzicom i uczniom w dotarciu do zweryfikowanych treści edukacyjnych.  

Ewa Drobek

Ogromnie cenię sobie zaufanie, którym obdarzyli mnie moi wychowankowie, wybierając
mnie na matkę chrzestną swoich dzieci, wiele lat po ukończeniu szkoły. Sama postrzegam
się jako nauczycielkę z dużym poczuciem humoru i dystansem do świata i samej siebie.
Potrafię się śmiać ze swoich błędów i mówić “nie wiem, ale chcę się nauczyć”. Do
wszystkich konkursów zgłosili mnie moi uczniowie, co jest dla mnie największym
wyróżnieniem. Jako jedna z dwóch nauczycieli w Polsce zostałam wyróżniona w globalnym
konkursie Global Teacher Award 2019. W październiku 2019 roku otrzymałam wyróżnienie
w konkursie Nauczyciel Roku 2019 – organizowanym przez Głos Nauczycielski. Znalazłam
się na liście 50 najbardziej zaangażowanych nauczycieli świata w globalnym konkursie
Dedicated Teacher Awards 2020 – jako jedyna Polka.
Nauczyciel praktyk z 23- letnim stażem. Uczę języka angielskiego i niemieckiego, prowadzę
2 autorskie projekty – Żmichowska Śpiewa (gdzie od 7 lat wcielam się w rolę producenta
płyt i rozwijam talenty wokalne oraz muzyczne młodzieży, organizuję koncerty i
uczestniczę w konferencjach w Polsce i za granicą, dzieląc się swoją pasja i wiedzą z innymi
nauczycielami) oraz Łazik Teatralny (gdzie od 12 lat zachęcam młodzież i rodziców swojego
liceum do wspólnego chodzenia do teatru). Jestem członkiem i administratorem grupy
Superbelfrzy RP, Nauczycielem Roku Języka Angielskiego BAS 2018, zostałam wyróżniona
wraz z młodzieżą za projekt “Żmichowska Śpiewa” w konkursie Warszawskiego Programu
Edukacji Kulturalnej. Jestem członkiem międzynarodowej grupy nauczycieli Music
Teachers for Global Peace – nie jestem muzykiem, jednak moje zaangażowanie w rozwój
muzyczny młodzieży zostało docenione w ten wyjątkowy sposób. Zachęcam uczniów do
udziału w akcjach charytatywnych współpracując z fundacją Face to Face with the World –
z pomocą której wraz z uczniami opiekujemy się sierocińcem w Ugandzie. Jestem
nauczycielem zwolnionym z teorii, więc pomagam swoim podopiecznym angażować się w
projekty społeczne w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Jestem wychowawcą z
zacięciem artystycznym, pomysłodawcą i twórcą klasy o profilu teatralnym we współpracy
z TR Warszawa oraz klasy o profilu architektonicznym we współpracy z Politechniką
Warszawską. Podczas pandemii byłam prowadzącą programu Korki TV w Telewizji Metro
TVN, gdzie prowadziłam wraz ze swoim synem zajęcia dla maturzystów. Program został
wyróżniony nagrodą Tytanowego Oka. Prywatnie jestem mamą i żoną, mam psa rasy mix
jamniko – labradora. Kocham teatr i dobrą muzykę oraz oczywiście swoją pracę.
Film:
https://youtu.be/psXU0NJGeUI

tylman-jakub

Jakub Tylman

Pedagognauczyciel przedszkola i przedmiotów artystycznychwykładowca akademickiautor książek edukacyjnych dla dziecitwórca nowoczesnych projektów edukacyjnych i nieszablonowych rozwiązań w edukacji. 
 
Inicjator ogólnopolskiej kampanii społecznej „Szkoły bez zadań domowych„. Wyróżniony Nagrodą imJanusza KorczakaZwycięzca Plebiscytu Radiowej Czwórki NIEPRZECIĘTNI 2022, Laureat nagrody Głosu Wielkopolskiego w plebiscycie „Nauczyciel na Medal” oraz zwycięzca plebiscytu „Osobowość Roku 2019” w Województwie WielkopolskimOdznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej za zasługi dla oświaty i wychowania. 
 

Jako ekspert w dziedzinie edukacji często pojawia się w mediachprasie oraz internecie (więcej szczegółów w zakładce Media) 

Jakub Sabała

Ekspert ds. bezpieczeństwa w Biurze Bezpieczeństwa Polskiego Standardu Płatności.

jakub andrzejczak

Jakub Andrzejczak

Od kilku lat rozwija jeden z najpopularniejszych na Facebooku profili dotyczących funkcjonowania dzieci w świecie wirtualnym – Jakub Andrzejczak – rodzicielstwo i dzieciństwo w świecie cyfrowym.

Profesor Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej i kierownik Zakładu Socjologii Wychowania, doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Jest członkiem Pracowni Profilaktyki, Resocjalizacji i Readaptacji Społecznej.

Autor licznych badań naukowych oraz programów profilaktycznych w zakresie funkcjonowania dzieci i młodzieży w świecie cyfrowym.

Opiniodawca w stacjach radiowych, prasie oraz portalach edukacyjnych.

Dariusz Martynowicz

Nauczyciel Roku 2021 

Nauczyciel języka polskiego, członek grupy SUPERBELFRZY RP, edukator, trener. Dyrektor Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli Centrum Edukacji i Rozwoju PROGRESOWNIA.  

 

Fascynat kreatywności i nowoczesnych technologii. Wpisany na prestiżową listę 100 Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za szczególny wkład w podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli.  

 

Wyróżniony nagrodą specjalną w konkursie im. I. Sendlerowej „Za naprawianie świata„.  

 

Człowiek Roku 2020 „Gazety Krakowskiej” za rozsądne i sensowne zmiany w polskiej edukacji.  

jędrzej sołowij

Jędrzej Sołowij


Certyfikowany trener Odysei Umysłu

Edukator, trener, lektor języka angielskiego i certyfikowany trener Odysei Umysłu. Od najmłodszych lat związany z grami wideo – początkowo jako gracz, potem jako popularyzator włączania ich w proces edukacji. Gość konferencji poświęconych grywalizacji i game-based learningowych, takich jak Games for Impact 2020 czy Let’s Play 2021. Prowadzi zajęcia zarówno dla rodziców, dzieci, jak i nauczycieli, podczas których przybliża ideę kreatywnego podejścia do rozwoju i procesu nauczania. Współtwórca Centrum Rozwoju Jump >>> w ramach którego skupiają się specjaliści z branż edukacji, szkoleń i pomocy psychologicznej.

Przemek Staroń

Finalista Global Teacher Prize 2020, czyli „nauczycielskiego Nobla” 

 

Nauczyciel Roku 2018, psycholog, nauczyciel etyki i filozofii, trener i edukator, fan Harry’ego Pottera i klocków Lego.  

 

Autor bestsellerowych książek. Inicjator wielu inicjatyw edukacyjnych i akcji społecznych, m.in. międzypokoleniowego fakultetu filozoficznego Zakon Feniksa oraz pracowni edukacyjnej #utrzy 

 

Wyróżniony w konkursie im. Ireny Sendlerowej Za naprawianie świataOpiekun licznego grona finalistów i laureatów Olimpiady Filozoficznej 

 

W 2017 znalazł się na liście 100 osób, które zostały wyróżnione za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce 

 

Jest laureatem Nagrody Komisji Europejskiej za projekt generations@school.  

 

Nie sposób wymienić wszystkich osiągnięć, wyróżnień, nagród i aktywności Przemka Staronia. Bez wątpienia jest to współczesny człowiek renesansu szkolastaronia.pl 

Marta Młyńska

Finalistka konkursu Nauczyciel Pomorza 2018 

 

Trenerka, szkoleniowiec, coach, eduentuzjastka, twórczyni warsztatów, pasjonatka ludzi i rozwoju osobistego, edukatorka, nauczycielka dyplomowana, wykładowczyni  w Szkole Wyższej Ateneum w Gdańsku, finalistka konkursu Nauczyciel Pomorza 2018, laureatka i finalistka konkursów o zasięgu ogólnopolskim, m.in. Deutsch hat Klasse i Schule im Wandel,  stypendystka Goethe Institut w Warszawie, egzaminator maturalny, autorka publikacji z obszaru oświaty i edukacji, wspiera szkoły w rozwoju, współpracuje z wieloma instytucjami oświatowymi, dowiedz się, jak zacząć żyć pełnią życia >>> 

marek-grzywna

Marek Grzywna

Nauczyciel informatyki i biologii w Szkole Podstawowej nr 23 oraz dyrektor Szkół Policealnych TEB Edukacja w Toruniu. Zdobywca 2go miejsca (Wyróżnienie) w konkursie Nauczyciel Roku 2022, Zwycięzca etapu globalnego AI Impact Shapers 2021, Global Edu Leader 2021. Wykładowca MBA w Szkole Głównej Krajowej, trener, Superbelfer RP, MIE Expert, Laureat Listy 100 2020 SPRUC oraz twórca wielu inicjatyw edukacyjnych.

Marcin Pogorzelski

Learning & Development Manager, Photon Education


Absolwent Uniwersytetu w Białymstoku na wydziale Ekonomii oraz na wydziale Pedagogiki i Psychologii. Ukończył studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej na wydziale Public Relations. 
W swojej pracy stara się łączyć doświadczenie zdobyte w pracy w biznesie z potrzebami obszaru edukacji dzieci i młodzieży. 
Blisko związany ze środowiskiem nauczycielskim w zakresie edukacji z obszaru przedsiębiorczości. .  
W Photon Education odpowiedzialny za szkolenia oraz kontakty z Edukatorami i Użytkownikami Robota Photon.

Jowita Michalska

Założycielka i CEO  Digital University Ambasadorka  SingularityU Warsaw Chapter

 

Misją życiową Jowity jest uzbrojenie Polaków w niezbędne kompetencje cyfrowe. Dlatego powołała do życia organizację, która współpracując z czołowymi amerykańskimi uczelniami, takimi jak MIT, Harvard Business School czy Stanford, zajmuje się edukacją w obszarze nowych technologii. Digital University oferuje m.in. certyfikowane programy edukacyjne, takie jak Digital Transformation Leader oraz konferencje, takie jak Masters&Robots, na które przyjeżdżają do Polski najwybitniejsi światowi eksperci. Organizacja zajmuje się również edukacją osób wykluczonych oraz w trudnej sytuacji życiowej w obszarach: nowych technologii, bezpieczeństwa w Internecie, zawodów przyszłości i ekologii.

Jowita jest polską ambasadorką Singularity Group, innowacyjnej organizacji edukacyjnej z Doliny Krzemowej. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobywała pracując na kluczowych stanowiskach m.in. w Polkomtelu, PGE czy Deloitte.

Z tytułu swojej działalności edukacyjnej Jowita otrzymała wiele nagród i odznaczeń, w tym Digital Shapers, przyznawane za znaczący wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce. W ostatnim roku Forbes Women uznał ją za jedną ze 100 najwybitniejszych kobiet w biznesie, a Komisja Europejska mianowała Ambasadorką Cyfrowej UE.

Paweł Przedpełski

Jako koordynator programów w Fundacji Digital University, Paweł Przedpełski pełni aktywną rolę w procesie kształtowania i wdrażania inicjatyw edukacyjnych związanych z transformacją cyfrową, kompetencjami przyszłości oraz nadchodzącymi zmianami na rynku pracy. Jego doświadczenie i wiedza w zakresie wykorzystania nowych technologii w doradztwie zawodowym stanowią solidne podstawy jego działalności w Fundacji.
 
Podczas studiów na uniwersytecie SWPS oraz pracy jako doradca zawodowy w szkole podstawowej, Paweł sukcesywnie rozbudowywał swoje kompetencje w obszarze doradztwa zawodowego. Jest certyfikowanym trenerem Lumina Spark – zaawansowanego narzędzia psychometrycznego, które z powodzeniem wykorzystuje do analizowania indywidualnych predyspozycji w kontekście rozwoju zawodowego. Jako certyfikowany trener Maxwell Leadership Certified Team, Paweł zręcznie łączy tradycyjne metody doradztwa z nowoczesnymi strategiami promującymi rozwój osobisty i zawodowy.
 
W latach 2019-2022 był współtwórcą ogólnopolskiego projektu “Where2Go”, mającego na celu pomoc młodym ludziom oraz ich rodzicom w procesie wyboru zawodu najlepiej odpowiadającego indywidualnym zdolnościom i aspiracjom młodzieży.
 
Paweł wyróżnia się niezwykłą zdolnością do synergicznego łączenia elementów psychologicznych, technologicznych i rynkowych w doradztwie zawodowym, co składa się na jego holistyczne podejście do zagadnień związanych z karierą.
 

Regularnie prowadzi konsultacje, warsztaty i webinary, dzieląc się wiedzą w zakresie wyboru i optymalizacji ścieżki kariery przy użyciu nowych technologii, dostosowanej do realiów nowoczesnego rynku pracy.

Dawid Łasiński

Pan Belfer – nauczyciel z interenetów 

 

Dyplomowany nauczyciel chemii w Zespole Szkół im gen. Dezyderego Chłapowskiego w Bolechowie.  

 

W lutym 2017r. stworzył postać Pana Belfra (www.panbelfer.pl) – nauczyciela z Internetów. Jego Fanpage ma prawie 37000 polubień, profil na Instagramie obserwuje prawie 5000 fanów, a kanał edukacyjny na YT “Pan Belfer” subskrybuje prawie 60000 osób.  

 

Zwycięzca konkursu Twórca Roku w kategorii edukacja i laureat głównej nagrody Twórca Roku 2021. Laureat nagrody Digital Shaper 2020 – lider cyfryzacji i nowych technologii w Polsce, finalista konkursu Nauczyciel Roku 2019Wpisany na Listę100 w latach 2019 i 2020 – listę osób, które w wybitny sposób przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce.  

 

Autor podręcznika do chemii dla szkoły podstawowej wydawnictwa MAC. Pomysłodawca i współtwórca takich projektów internetowych wspierających edukację jak Nauczycielwsieci.pl , Lekcjewsieci.pl i Akademiaprzyrodnika.pl 

Zyta Czechowska

Nauczyciel Roku 2019

 

Współautorka książki “Jak nie zgubić dziecka w sieci?”. Właścicielka i dyrektorka Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli: NODN Zyta Czechowska Specjalni pl.   

 

Absolwentka UAM w Poznaniu, na kierunku pedagogika specjalna, od 25 lat  terapeuta i nauczyciel w szkole specjalnej.   

 

Pasjonatka nowoczesnych technologii. Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „SPEcjalna edukacja cyfrowa” i autorka wielu branżowych publikacji.  

 

Laureatka ogólnopolskich konkursów edukacyjnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia Rad Pedagogicznych. Współprowadzi bloga edukacyjnego www.specjalni.pl 

 

Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. Trenerka Cyfrowego Dialogu i programu  #SuperKoderzy w zakresie programowania i TIK.  

 

Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Trener Umiejętności Społecznych.  

 

W 2017 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej za szczególne osiągnięcia edukacyjne i wychowawcze. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert, nadawany  najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie 

Anna Koral-Zagórska

Anna Koral-Zagórska w BLIKU odpowiada za szeroko rozumiane bezpieczeństwo, zarówno w obszarze płatności mobilnych jak i całej organizacji. Swoje doświadczenie i kompetencje budowała między innymi w InPost, gdzie tworzyła Zespoły ds. Współpracy z Organami Ścigania i Bezpieczeństwa Paczkomatów, odpowiadając za bezpośrednią współpracę z przedstawicielami organów ścigania w obszarach cyberprzestępczości i przestępczości gospodarczej. Na co dzień swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się w wymiarze dydaktycznym, ale przede wszystkim praktycznym, między innymi w wykrywaniu i zapobieganiu przestępczości.


 Jest absolwentką Akademii Marynarki Wojennej, gdzie studiowała Cyberbezpieczeństwo oraz absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, gdzie studiowała Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji.

Marta Zielonka

Nazywam się Marta Zielonka i wierzę w ideę “Giving back!”. Co to oznacza? Jestem wdzięczna za to, czego mogłam nauczyć się na mojej ścieżce edukacji i chcę się teraz odwdzięczyć dokładając swoją cegiełkę! W rezultacie chętnie biorę udział w wydarzeniach mających na celu przybliżenie technologii, która jest mi bliska nauczycielom_kom, uczniom_nnicom, studentom_kom! Zawodowo rozwijam się jako Analityk Danych w firmie Kainos. Naukowo rozwijam się pracując w projekcie Admedvoice na Politechnice Gdańskiej, gdzie w formie eksternistycznej zbieram dobytek naukowy, który mam nadzieję doprowadzi mnie do tytułu doktora. Moje zainteresowania to szeroko pojęta sztuczna inteligencja, bardziej specyficznie: rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji z wykorzystaniem danych medycznych (transkrypcja mowy medycznej na tekst, klasyfikacja emocji z głosu, etykietowanie tekstu o charakterze medycznym, a nawet segmentacja guzków wątroby na zdjęciach tomografii komputerowej). Publikuję artykuły naukowe, które miałam przyjemność przedstawiać na konferencjach w Polsce i za granicą.

Mateusz Ossowski

Etyczny haker, edukator i handlowiec w jednym. Z branżą technologiczną związany od 2012r. Początkowo zajmował się marketingiem i sprzedażą produktów typu SaaS. Cały czas rozwijając zainteresowania związane z cyberbezpieczeństwem zajął się wyłącznie tą ścieżką jako zawodem. Przez pomyłkę był wykładowcą akademickim. Obecnie zajmuje się rozwojem regionu CEE w Barracuda Networks jako CEE Channel Manager oraz szkoleniami w Niebezpiecznik.pl. Lubi ludzi, którzy czytają bio do końca.

Wojciech Wątor

Nauczyciel matematyki w Embassy International School w Krakowie z wieloletnim doświadczeniem. Pasjonat nowoczesnych rozwiązań w edukacji i neurodydaktyki. Autor bloga Edukacjajutra.com oraz poradnika dla nauczycieli “Sztuczna Inteligencja w edukacji”.

Bartosz Pacuszka

Dyrektor w polskim biurze Accenture, odpowiada za obszar danych i sztucznej inteligencji (Data&AI) w dziale konsultingu doradzając największym instytucjom z sektora finansów. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych i wdrożeniowych, z czego 17 lat zajmuje się szeroko rozumianym obszarem danych i ich wykorzystaniem do budowy wartości przedsiębiorstw. W swojej karierze współpracował z klientami z sektora finansów, telekomunikacji i nowoczesnych technologii, energetyki, służb publicznych. Był także wykładowcą i pracownikiem naukowym na Wydziale Cybernetyki WAT.